Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het feest

Ga naar beneden 
+7
Gregoire
Anthony
Constance
Tobias
David
Agathe
Iwone
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 4:40 pm

Plek waar feesten worden gehouden. Het is deels in het gebied van het paleis, deels gaat het over tot in het centrum van de stad, zodat het volk en de royale familie samen feest vieren. Uiteraard is er een grote begrenzing tussen de twee stukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 4:42 pm

Vol plezier danste Iwone met Gregoire en ze gingen de hele dansvloer af. Beiden hadden ze uiteraard vanaf kleins af aan geleerd hoe ze op zulke feesten moesten dansen. Toen het lied klaar was, bogen ze voor elkaar en liep hij weg. Onmiddellijk draaide Iwone zich om en zocht naar David. Ze trok haar jurk een stukje op en liep zo door de menigte heen. Steeds werden David en zij gestoord doordat iedereen een dans wou met de kroonprins en zijn prinses. Zo had Iwone al met talloze leden van koninklijke families gedanst en hun adviseurs en andere hoge personeelsleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 4:54 pm

Agathe cirkelde om de mensen heen en baande zich zo een weg door de massa. Ze hield van dit soort uitbundige feesten. Het maakte dan niet uit wie je was of wat je was, zolang je maar plezier had en danste. Bovendien vond Agathe het dansen heerlijk. Het stond in contrast met haar karakter, maar ze vond het geweldig en had er veel plezier in. Ze moest echter soms weer op adem komen zoals nu. Met een beker wijn in haar handen zocht ze een rustiger plekje op totdat iemand haar weer ten dans zou vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Aantal berichten : 685
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Evenfall

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 4:57 pm

David had even met zijn moeder gedanst en zag Iwone zijn kant opkomen. Het was zo raar dat ze nu echt getrouwd waren. Ze was nu zijn vrouw , niet meer zijn verloofde, maar zijn vrouw. Het klonk allemaal zo officieel en dat was het ook. Vanaf nu waren ze gebonden aan elkaar en eigenlijk vond David het niet eens zo vreselijk. Met een klein glimlachje liep hij naar haar toe. 'En hoe bevalt het feest je, mevrouw Halley?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:01 pm

Uit het niets zag Iwone David opeens staan en even nam ze de tijd om hem te bekijken. Hij zag er onwijs knap uit in zijn pak, maar tegelijkertijd straalde hij ook iets koninklijks uit, een uitstraling die zijn vader ook had. Ze glimlachte om zijn woorden. 'Het bevalt heel erg goed. Enkel vroeg de adviseur van mijn vader mij net om te dansen en hij... Laten we zeggen dat ik blauwe tenen heb daardoor,' giechelde ze en ging op haar tenen staan, om hem een kus te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:02 pm

Tobias had de tijd van zijn leven. Bulderend van het lachen sloeg hij zijn vriend Lukka op zijn rug en nam nog een slok wijn. Hij was al vroeg met de drank begonnen, maar hij was een grote jongen die goed tegen de alcohol kon. Dat nam niet weg dat hij niet extra veel plezier had met het goedje in zijn bloed. De ceremonie hadden ze maar van een grote afstand gevolgd, maar ze zaten nu midden in het feest. 'En Lukka, heb je al een mooi vrouwtje gezien?' vroeg hij aan zijn makker.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Aantal berichten : 685
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Evenfall

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:04 pm

David lachte even en tilde haar een stukje op, om haar kus te beantwoorden. Hier kon hij misschien wel aan wennen, zo verkeerd was dit alles niet. 'Zal ik er dan maar voor zorgen dat je de beste dans van de dag krijgt?' David hield misschien niet van dansen: hij was er wel goed in. 'Mijn prinses,' zei hij en maakte een buiginkje voor haar, om haar hand te pakken en te wachten tot het volgende nummer zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:06 pm

Lukka gierde van het lachen en haalde zijn schouders op. 'Ze zijn allemaal knap, enkel en alleen om naar te kijken meer niet.' lachte hij en nam nog een slok van de wijn. Het was goede wijn, zeer goede wijn, beter dan die hij normaal dronk. 'Weetje mijn vriend, ik ben blij dat ik deze dag met jou kan delen. Ik zei toch dat Evenfall de moeite waard was!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Constance

Constance


Aantal berichten : 595
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 38

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:08 pm

Constance had haar danspartners voornamelijk beperkt tot mensen uit het Zuiden. Ze dansten in de hoofdstad heel anders dan in haar eigen gebied. En eerlijk gezegd kende Constance niet meer dan de basispasjes. Hoewel ze die wel goed onder de knie had. Ze bedankte haar laatste danspartner en hield haar groene jurk met beide handen omhoog om zo beleefd te buigen. Met een grijns liep ze de dansvloer af en kwam toen een bekende verschijning tegen. 'Mijn heer Anthony! Wat een genot dat ik u hier tegenkom!' Het sarcasme droop er vanaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:09 pm

Iwone voelde hoe de vlinders in haar buiken enkel heviger werden en met een brede glimlach pakte ze zijn hand vast. Ze maakte ook een speelse buiging en liep toen achter hem aan om te wachten tot het volgende liedje zou beginnen. 'Je ziet er trouwens prachtig uit,' glimlachte ze en fluisterde ze in zijn oor boven de muziek uit. Tijdens de ceremonie hadden ze niet kunnen praten, dus kon ze hem nu pas alles vertellen wat in haar hoofd had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:11 pm

Grijnzend porde Tobias in Lukka's zij. 'Meer niet? Meer niet!? Wat is dat nou weer voor onzin?' Het was een geluk dat de wijn voor niets was in verband met de bruiloft. De koning had een goede keuze gemaakt om het zo met het volk te vieren. Iedereen was euforisch vanwege het hele gebeuren. 'Mij meenemen was het beste idee dat je ooit gehad hebt, Lukka. Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad.' verklaarde hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 44
Woonplaats : Evenfall

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:12 pm

Anthony keek op bij het horen van zijn naam en glimlachte even droog naar Constance. 'Insgelijks,' merkte hij sarcastisch op en nam een slok van zijn wijn. 'En waaraan heb ik het genoegen dat je me komt opzoeken op dit feest?' vroeg hij lichtelijk geĂŻrriteerd aan haar en keek rond, hopend dat hij iemand anders zou vinden waar hij bij kon staan. Hij liet het niet toe dat zij het feest voor hem zou verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:14 pm

Gregoire boog voor Iwone en ging toen weer weg. Hij wou niet al haar tijd innemen, dus ging hij op zoek naar zijn zuster. Al snel vond hij haar en sloeg enthousiast zijn armen om haar heen. 'Je ziet er prachtig uit, Agathe!' zei hij vrolijk en liet haar een rondje voor hem draaien. 'Wil je met mij dansen?' Hij wachtte niet op haar antwoord, maar trok haar al mee de dansvloer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:20 pm

Agathe zag met een glimlach toe hoe haar broer naderde. Ze omhelsde hem kort terug en arrangeerde haar jurk weer netjes toen ze weer stil stond. Met een brede lach knikte ze instemmend op zijn vraag. Ze volgde hem en zette meteen de juiste dans in toen ze de dansvloer hadden bereikt. 'Een prachtig feest, niet waar?' vroeg ze hem opgewekt en draaide toen om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Constance

Constance


Aantal berichten : 595
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 38

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 5:23 pm

'Een dans?' Beleefd boog Constance haar hoofd als uitnodiging. Dat hij nu al geĂŻrriteerd was, amuseerde haar alleen maar. Ze keek vragend naar hem op en keek over haar schouder naar de dansvloer. 'Dan zult u mijn eerste partner uit het Zuiden worden. Vindt u dat geen hele eer?' Met een grijns keek ze Anthony aan en wachtte zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 09-03-13
Woonplaats : Tyrosh

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimedi maa 19, 2013 8:05 pm

Er waren vele vrouwen die met Devon hadden willen dansen. Dit waarschijnlijk tot het geluk van zijn vader en moeder, maar toch vond hij zichzelf beter in de wijn. Hij stond aan de kant en keek verachtend naar zijn zus die met haar man stond de dansen. Hij wist niet of hij blij moest zijn voor haar of niet. Hij stond als een muurbloem slechts te kijken naar iedereen die zo vrolijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:01 pm

Eenmaal op de dansvloer begon hij ook te dansen en bekeek ondertussen de mensen om hem heen. Iedereen leek het naar hun zin te hebben. 'Ja, het is genieten,' glimlachte hij en wees toen naar het volk, 'vooral die gratis drank valt goed in de smaak. Het zou ook weer eens niet zo zijn.' Hij keerde zich naar haar toe en pakte haar handen vast. 'Trouwens, al een mooie man gespot om mee te dansen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:11 pm

Agathe hield de rijke stof van haar jurk met beide handen vast en danste opgewekt op de muziek. Ze voelde haar juwelen in haar oren bungelen en glimlachte enthousiast terug naar Gregoire. 'Drank zal nooit niet in de smaak vallen.' merkte ze op en grinnikte zacht. Ze keek haar broer aan toen hij haar handen pakte en haalde haar schouders op. 'Je weet hoe ik er over denk, Greg. Maar ik kan jou wel vragen of de bijzondere dame vandaag bij de festiviteiten is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:13 pm

Zijn ogen lichtten op en hij keek onmiddellijk om zich heen. 'Ik heb haar nog niet gezien, dus ik weet niet of ze er is. Na het hele gedoe... Ik heb haar vanaf toen niet meer gesproken.' Hij liet haar rustig rond draaien en danste toen weer verder. 'Maar wat wil je dan, Agathe? Uitgehuwelijkt worden met een man die je niet kent? Zoek dan eerder een leuke man, waarmee je vrijwillig kan trouwen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:17 pm

Agathe zag vol verwondering toe hoe Gregoire's blik straalde toen ze over de vrouw begon. Ze vroeg zich af wat voor dame zo'n grote indruk had gemaakt op haar broer. Normaal leek hij altijd zo onverschillig tegenover de vrouwen. Ze draaide sierlijk in het rond en glimlachte leeg naar Gregoire. 'Ik hoef geen man, ik red me wel in mijn eentje. Zolang vader me niet opdringt om te trouwen, zal ik het ook nooit doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:21 pm

'Je hoeft geen man,' zuchtte Gregoire en sloeg toen zijn armen om haar heen. 'Echt waar, Agathe, je zult later nog wel anders piepen. Als je eenmaal echt een leuke gast tegen komt, dan...' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en danste lachend verder. Hij hield van zijn zus, maar soms had ze rare meningen over dingen. Nogmaals keek hij rond of hij Morena zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:28 pm

Agathe wierp haar ogen op zodat ze Gregoire aan kon kijken. Ze was lang, maar hij was nog altijd een kop groter. 'Ik weet het niet.' verzuchtte ze, maar lachte daarna met hem mee. Het was nu geen goed moment om over dat soort dingen na te denken. Toen ze Gregoire zo rond zag kijken, gaf ze hem een kneepje in zijn hand. 'Je mag haar wel gaan zoeken, ik vermaak me wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:33 pm

'Nee joh, ik laat mijn beste vriendin en toevallig ook zus toch niet alleen op zo'n spetterend feest? Pas als ik een geschikte danspartner voor je vind, al is het David of Iwone, dan pas zal ik je alleen laten.' Hij drukte een liefdevolle kus op haar haren en danste enthousiast weer verder. Hij kon zich nog goed herinneren hoe Agathe en hij zich vroeger altijd verkleedde en feestjes na gingen spelen, vol met dansen en zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:38 pm

Agathe sloeg haar armen om Gregoire heen en drukte hem kort tegen zich aan. Ze hield ontzettend veel van haar grote broer. Ondanks dat ze David in geen enkel opzicht echt mocht, vond ze Gregoire een goede man. Hij was echt iemand geworden voor wie je respect kon tonen. 'Zolang je me maar niet met David alleen laat, vind ik het prima, broertje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitimewo maa 20, 2013 5:40 pm

'Ik zal je niet alleen met hem laten,' beloofde hij haar en streelde even met zijn hand geruststellend door haar haren. 'Anders zoek ik zometeen Iwone wel even voor je op. Jullie zijn vriendinnen, niet waar?' Ondanks dat hij graag bij zijn zus was, wou hij ook graag Morena op zoeken. Misschien konden ze wel samen stiekem het feest verlaten en de nacht samen doorbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het feest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het feest   Het feest Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het feest
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Storm Feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: