Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Vertrekken van de Rabbions

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Iwone

Iwone

Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Vertrekken van de Rabbions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de Rabbions   Vertrekken van de Rabbions - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 5:46 pm

'Een moeder voelt zulke dingen soms aan, lieverd,' glimlachte ze en hield haar zoon wat steviger vast. 'Ik zie je zo vaak alleen, verdiept in je boeken, zonder enige plannen voor de toekomst, geen ambities. Zou je niet eens op reis willen? De wereld leren kennen? Ik denk dat het je goed zou doen. Want als je eenmaal de heerser van het Zuiden bent, ga je het Zuiden vaak genoeg zien,' lachte ze en keek haar zoon nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund

Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

Vertrekken van de Rabbions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de Rabbions   Vertrekken van de Rabbions - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 7:25 pm

'Ik heb het daar ook prima naar m'n zin hoor.' Zijn moeder had wel gelijk, het enige wat hij de hele dag door deed was lezen of rijden... dat waren de enigste twee dingen waar hij nog wat plezier aan beleefde. 'Maar misschien moet ik dat inderdaad eens doen.' Het enige waar hij bang voor was, was dat hij een plek vond waar hij het beter naar zijn zin had dan in het Zuiden en daar zou blijven. Zijn ouders zou hij daar niet gelukkig mee stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Vertrekken van de Rabbions
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vertrekken van de Rabbions
» De vertrekken van de Rabbions
» De vertrekken van Constance
» Vertrekken van David
» De vertrekken van de koningin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum