Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rebellenkamp

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Elia

Elia


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-04-13
Leeftijd : 32

Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 27, 2014 5:04 pm

'Nou dan.' antwoordde ze kortaf en legde de druiven terug op de plek waar ze ze vandaan had gehaald. Het was een wonder toen ze er gisteren achterkwam dat ze gewoon nog bloedde, wat betekende dat ze niet zwanger was van één van die beesten. De misselijkheid kwam ook grotendeels door het gevoel dat ze had. Het gevoel dat ze vies was, viezigheid die ze niet van zich af kon wassen. Ze was al vier keer in bad geweest de afgelopen twee dagen en nog steeds voelde ze zich besmet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ioan

Ioan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 05-03-13

Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 27, 2014 5:11 pm

Ioan wist niet wat hij moest zeggen en at dus in stilte verder. Wat er met Elia was overkomen, was veel erger dan hij zich eerder had gerealiseerd. Het was maar goed dat ze haar hadden kunnen ruilen voor Gwen. 'Kan ik iets voor je doen, Elia?' vroeg hij serieus. 'Wil je een aparte tent hebben? Wil je een keer in een hotel slapen, zodat je je goed kan wassen en goed kan slapen? Moet ik speciaal eten voor je laten komen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia

Elia


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-04-13
Leeftijd : 32

Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 27, 2014 5:17 pm

'Ik hoef niets, enkel rust.' Ze moest weer tot zichzelf komen, zichzelf weer leren kennen en bovenal moest ze andere mensen weer leren vertrouwen. Het was zo dat Ioan haar had gered, maar als het niet voor Ioan was, was ze ook nooit gevangen genomen: in haar ogen was het dus nog altijd zijn schuld, al zei ze dat niet direct tegen hem. Elia trok haar benen naar zich toe en legde haar hoofd op haar knieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ioan

Ioan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 05-03-13

Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 27, 2014 5:21 pm

Ioan keek haar nogmaals aan en zuchtte toen. 'En rust zul je hebben. Ik zal je niet langer meer storen.' Hij pakte het dienblad op en stond hiermee op, om richting de deur te lopen. De gebeurtenissen van Elia waren waarschijnlijk nog te vers en Ioan was waarschijnlijk de laatste persoon die ze op dit moment wilde zien. 'Ik zal je vriendinnen terug de tent insturen. Is dat goed?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elia

Elia


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 07-04-13
Leeftijd : 32

Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 27, 2014 5:35 pm

Elia knikte en glimlachte kort naar hem. 'Bedankt dat je het begrijpt, Ioan.' zei ze oprecht en krulde zichzelf op tegen de dekens die op het bed lag. Over zich heen legde ze een berenvel dat haar warm zou houden vannacht en ze keek hoe hij de tent verliep. Het duurde niet lang tot dat ze weer omringt werd door haar liefhebbende en bezorgde vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rebellenkamp - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rebellenkamp   Rebellenkamp - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rebellenkamp
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kampvuur in het rebellenkamp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: