Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vertrekken van Gytha

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gytha

Gytha


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 09-03-14
Leeftijd : 30

Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Gytha   Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 07, 2014 10:20 am

'Daar heb je gelijk in.' Het was een stevige reis van Tyrosh naar Evenfall, maar niet extreem lang. 'Ik ben al lang niet meer in Tyrosh geweest.' De laatste keer dat de familie naar Tyrosh was gegaan, was Gytha thuisgebleven. Ze had een paar weken ziek op bed gelegen en het leek niemand verstandig om zo te gaan reizen. Ze had ontzettend graag meegewild, maar er had niets anders opgezeten dan uitzieken. 'Het enige wat ik me nog kan herinneren zijn de tuinen en de azuurblauwe zee.' vertelde ze met een glimlach. In Evenfall was het klimaat goed, maar ze genoot nog meer van het prachtige weer in het Noorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thom

Thom


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 35

Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Gytha   Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 07, 2014 10:35 pm

Thom haalde glimlachend zijn schouders op. 'Ik ben waarschijnlijk bevooroordeeld, maar van alle streken die ik heb gezien in de wereld, vind ik nog altijd Tyrosh en haar omgeving het mooiste. Maar mijn geboortestad staat me natuurlijk ook wel het meest nader tot mijn hart.' Het was altijd weer wennen om over Tyrosh te spreken en zich dan te realiseren dat hij daar weer woonde. Twee haar was een hele tijd. Niet dat hij er nu echt was, maar het was dichterbij dan het in tijden geweest was. 'Zullen we zo maar naar je broer gaan voor ik je opzadel met ellenlange verhalen over mijn stad om dat bezoek uit te stellen?' Grinnikend drukte hij een kus op haar wang en stak vervolgens zijn hand naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gytha

Gytha


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 09-03-14
Leeftijd : 30

Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Gytha   Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 07, 2014 10:41 pm

Gytha begon te lachen. 'Ik wil maar al te graag naar je verhalen over Tyrosh luisteren, dat weet je.' Ze vond het altijd heerlijk om naast hem te zitten en te luisteren over zijn eindeloze verhalen over de plekken die hij allemaal had gezien. Soms was ze ontzettend jaloers op hem, zelf wilde ze ook de wereld over reizen, maar ze had het geaccepteerd dat het waarschijnlijk niet zou gaan gebeuren. 'Maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, misschien moeten we maar eens naar David toegaan, anders dan moeten we weer een dag wachten.' Ze nam dankbaar zijn hand aan en liep richting de deuren van het vertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Gytha   Vertrekken van Gytha - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vertrekken van Gytha
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vertrekken van Gytha en Thomas
» Gytha Halley
» De vertrekken van de Rabbions
» De Vertrekken van de Mattiries
» Vertrekken van de Rabbions

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Zuiden :: Lorath-
Ga naar: