Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bibliotheek

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 22, 2013 3:38 pm

'Ik rij veel paard,' zei hij met een kleine glimlach, 'maar verder hou ik vooral van de tijden dat mijn familie me níet stoort.' lachte hij. 'Ik ben vaak buiten te vinden, kijken wat daar op mijn pad komt.' Hij had niet erg veel hobby's. Hij vond het leuk om te zien van de natuur allemaal te bieden had en het liefste deed hij dat samen met zijn paard. Het was een prachtige, spierwitte merrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 23, 2013 11:42 am

'U rijdt graag?' vroeg Agathe om bevestiging en glimlachte daarbij. 'Bent u hier al gaan rijden? Als u buiten de stad gaat, vindt u er prachtige natuur.' Agathe verkende graag de bossen rondom Evenfall. Samen met haar dienstmeisjes ging ze vaak op pad om vervolgens ergens een picknick te houden en pas uren later terug te gaan naar het paleis. Het was altijd een hele verademing. In de winter voelde ze zich dan ook altijd opgesloten als ze niet naar buiten kon en mocht. 'Als u wilt, kan ik u wel eens langs één van de mooie routes leiden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 23, 2013 12:20 pm

Edmund glimlachte en schudde zijn hoofd. 'Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar het lijkt me hier heerlijk. Het uitzicht vanuit mijn vertrekken laten een hoop prachtige natuur zien.' Hij zou hier dolgraag een keer uit rijden gaan. 'Zou u dat willen doen?' vroeg hij enthousiast en glimlachte. 'Het zou me een eer zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 23, 2013 6:28 pm

'Het uitzicht is adembenemend, vooral vanaf de torens.' Agathe glimlachte instemmend en knikte toen. 'Natuurlijk, heel graag zelfs. Ik zou u graag mijn achtertuin willen laten zien.' zei ze met een speels lachje. 'Heeft u nog tijd voor de bruiloft? Want ik neem aan dat uw famile meteen naar de parade vertrekt.' Vragend keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 23, 2013 8:33 pm

Edmund knikte. 'Mijn familie en ik vertrekken vrij direct inderdaad. Mijn familie heeft het niet zo op het Westen, in tegenstelling tot ikzelf. Ik vind het hier prachtig.' Hij snapte echt niet waarom zijn familie zo'n hekel had aan het Westen. Waarschijnlijk was het te net voor hen, er waren teveel regels. 'Ik heb een aantal middagen vrij. Ik zou me vereerd voelen om u dan te vergezellen op een tocht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Agathe

Agathe


Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 32

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 24, 2013 10:41 am

'Niemand houdt u tegen om nog eens terug te komen.' Agathe keek hem met een glimlach aan en knikte toen. 'Dan nodig ik u bij deze uit om eens met me te gaan rijden. Ik word niet vaak vergezeld, behalve door mijn broer of verplichte bewaking, dus het is me een genoegen.' Agathe kwam overeind om het dikke boek terug te zetten en met haar hand langs een andere plank te gaan. 'Komt morgenmiddag bij u uit?' Ze dacht dat ze dan niets te doen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 24, 2013 12:59 pm

Edmund lachte even. 'Daar heeft u inderdaad helemaal gelijk in.' zei hij met een glimlach en legde ook het boek dat hij in zijn handen had terug. 'Morgenmiddag is prima voor mij,' Hij had toch niet veel te doen. Iedereen was de bruiloft aan het plannen, dus ze lette er vast niet op als hij een middag weg zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bibliotheek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bibliotheek   De bibliotheek - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bibliotheek
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: