Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gregoire invasie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimeza sep 27, 2014 1:27 pm

Het is echt hilarisch, als ik door Amsterdam naar de uni reis, dan kom ik echt over, maar dan ook echt OVERAL, borden tegen met Gaspard Ulliel erop (de acteur/het model dat ik gebruik voor Gregoire).
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimeza sep 27, 2014 5:11 pm

hahaha ja die ben ik ook een paar keer tegen gekomen ja! Is dat met dat luchtje van zo'n bekend merk?

Sorry trouwens dat ik er zo weinig ben! Ik ga of vanavond, of morgenavond weer reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rani

Rani


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 36

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimezo sep 28, 2014 10:13 am

Yup ik kom hem ook overal tegen haha.

Ik heb ineens meer werk zowel oo de uni als daarbuiten en ik denk dat ik daar nogal zoet mee ben de komende dagen. Ik probeer tussendoor te reageren en sorry dat ik er ook niet was voor de start van een nieuw rpg enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edmund

Edmund


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 34

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimezo sep 28, 2014 1:38 pm

mijn moeder geeft vandaag een high tea voor dr verjaardag, dus ik ben al drie dagen non-stop aan het bakken xd

maar morgen heb ik weer tijd! Ik heb echt geluk, de faculteit van sociale wetenschappen is deze week gesloten omdat t 3 oktober is, en omdat ik natuurlijk in Leiden studeer, met Leids ontzet etc. ben ik dus de hele week vrij :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwone

Iwone


Aantal berichten : 1087
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 31

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimezo sep 28, 2014 1:44 pm

lucky you! ik heb weer een super drukke week :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Rani

Rani


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 36

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimezo okt 05, 2014 12:34 pm

Hey! Oke, ik heb besloten dat ik toch niet aan een nieuw rpg ga beginnen. Sorry, ik weet dat ik het nogal door probeerde te drukken, maar het gaat me toch niet lukken. Ik heb nu twee baantjes en doe extra vrijwilligerswerk én heb nog al het studeren. Daarnaast ga ik over 3 maanden naar Canada voor een half jaar en heb ik geen idee hoe ik met 6 uur tijdverschil fatsoenlijk kan rpg'en met jullie. Ik voel me grotendeels heel schuldig omdat we ook al zo ver waren met een idee voor een nieuw rpg, maar jullie kunnen dat gewoon nog altijd doen! Aan de andere kant, misschien maakt dit voor Chris de beslissing ook wel makkelijker.

Anyways, als jullie het leuk vinden wil ik dit rpg nog wel 'afronden', maar als jullie dat niet meer zien zitten dan was dit het gewoon. I liked the long road met alle rpg's (: Echt, ik heb hier veel tijd in gestoken omdat ik het ontzettend leuk vond, maar ik heb er nu gewoon niet meer zoveel behoefte aan. Andere prioriteiten etc. Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimezo okt 05, 2014 8:51 pm

Hmm ja, verbaasd ben ik niet, zal ik eerlijk zeggen. Ik vond het ook al niet echt stijl om zomaar twee weken te verdwijnen, dus daar wou ik het ook over hebben, maar hiermee is dat dus nu opgelost. Ik weet niet wat Iris en ik gaan doen, dat gaan we samen dan nog even afstemmen.

De rpg wil ik nog wel afsluiten. We zitten nu echt nog middenin meets. En ik snap je feelings!
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Aantal berichten : 685
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Evenfall

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimewo okt 08, 2014 1:04 am

Jammer, maar vrij weinig aan te doen. Ik wil ook het rpg nog wel afsluiten, beetje jammer om alle losse eindjes zo te laten hangen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregoire

Gregoire


Aantal berichten : 583
Registratiedatum : 28-02-13
Leeftijd : 35

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimewo okt 08, 2014 8:18 pm

Maar hoe gaan we dat dan doen? Ik heb eigenlijk niet zoveel zin dat er, tijdens het afronden, steeds hele lange pauzes zitten en dat we helemaal niet verder kunnen. Het is ook weer niet heel praktisch om dan een hele dag te gaan rpg'en om het af te maken. Iemand ideeën?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rani

Rani


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 26-02-14
Leeftijd : 36

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimedo okt 09, 2014 4:55 pm

Ik ga mn best doen om zo veel mogelijk te reageren dit weekend en aankomende week, maar ik kan gewoon niet zeggen wanneer ik precies tijd heb. Ik kan altijd pas met de dag bekijken hoeveel tijd ik heb zo'n chaos is het nu haha.

Btw Iris nog van harte gefeliciteerd (: hoe was londen?
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Aantal berichten : 685
Registratiedatum : 27-02-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Evenfall

Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitimedo okt 09, 2014 8:54 pm

ik ben in principe iedere dag wel even beschikbaar. Ik ben er alleen zondag niet, dus ik wacht af hoe jullie zitten met tijd!

en thanks! Londen was super leuk! Best goed weer gehad! Maar één dagje regen, en twee super leuke voorstellingen gezien! Dus helemaal leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gregoire invasie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gregoire invasie   Gregoire invasie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gregoire invasie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gregoire Halley
» Vertrekken van Gregoire
» Vertrekken van Gregoire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Overig-
Ga naar: